Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 18. ledna 2016

Na psaní klasického deníku jsem líná, ale nadchl mne diář

vlastně kalendář Malého prince na aktuální rok, ted už tedy vlastním historicky druhý a na obrázku můžete vidět, jak jeho první předchůdce u mne za ten rok pěkně a kvalitně ztloustl:-) Však jsem si ho také pěkně denně vykrmovala.
Koupila jsem si pochopitelně velikost XL, aby se mi do něj na den vešlo hooodně věcí. Jak můžete dole pak vidět, dávám do něj všechno, co mne jen napadne, na co mám čas a chut. Motivuje mne, podporuje mne, vzpomíná se mnou... je prostě BÁJEČNÝ!!! Byl se mnou dokonce na chvíli i v nemocnici a Dokázali jsme to SPOLU:-)



 Vyřádím se s ním, je to prostě skvělý parták. Když mám možnost, chut i čas, vykopíruji třeba fotky z našich společných akcí s manželem, či jiné, dám wo wordu, zmenším, tisknu a pak už jen stříhám a finálně lepím. Když fotky nemám, najdu na všemocném googlu něco podobného, či vystihujícího, vykopíruji, zmenším, tisknu a lepím a tak to jde dokolečka a nikdy mne to nepřestane bavit.
Píši si do něj citáty, lepím si do něj citáty. Lepím krásné obrázky prostě jen někdy jen tak a píšu si tam, co chci a jak chci a jak se mi chce a co se mi chce. Někdy se mi nechce, pak je psaní jen strohé, ale něco málo vždycky denně "dodám". Kdo právě obdivuje moji andílkovkou záložku, tak tu mám od milé internetové kamarádky Danutky a kamínky jsou růženín. Věděli jste, že růženín pohlcuje negativní energii. Ovšem pozor, právě proto je potřeba ho pravidelně od ní čistit. Na rozdíl od černého turmalínu, který negativní energie pohlcuje a zároven i zpracovává a tím ji v sobě na rozdíl od růženínu nedrží.  


 Sorry, někdy prostě škrábu, především, když spěchám, je prostě vidět, že člověk v 21. století je zvyklý psát už více na počítači, než klasicky a co se nás přitom ve škole s tím krasopisem natrápili!

 Tento týden se mi také podařil obrovský úlovek. V SEWA jsem uviděla konečně mou vysněnou Aladinovu lampu. Jistě, je to vlastně praktický držák na  vonné kouřící tyčinky, ale kdepak, na tohle ji nemám. Z této lampy, když ji 3x přetřu prstem, vyskočí můj osobní džin a když vyslovím své přání - o kterém pochopitelně navíc ještě ani nepochybuji - odpoví mi úslužně a přitom nanejvýš důstojně: Má paní, tvé přání je mi rozkazem! No a já už pak nechám jen a jen na něm, aby mi mé přání splnil.
Dlouho jsem ji hledala, nesměla být velká, ale ani ne moc malá, musela mít takovýto tvar, barvu, materiál a v ten moment, kdy už jsem ji nehledala, si prostě cestu ke mně našla sama. Tak už to v životě bývá. Nechat někdy věci samy plynout a ony se najednou objeví, když je nečekáme.
Tak a to by bylo všechno, už jen pár stránek pro vás, třeba pro tu vaši inspiraci.
 



 Krásného Swarowski medvídka jsem dostala od jedné moc milé a také velmi šikovné žačky a bude mi dělat společníka na pracovním stolu a na háčku bude držet velice důležité papírky.

 Tady můžete vidět mého tlouštíka 2015. Ještě, že to má Moleskine, který kalendáře prodává tak skvěle vymyšleno s tou gumičkou, ta to báječně jistí.




 Rozloučení s kamarádem diářem 2015, den poslední, Silvestr a akce dne.








 Když potřebuji dávku energie, tak tato písnička a tenhle, ehm, ok, chlap, mi ji dodá okamžitě:

Mír začíná mnou
IVA


Žádné komentáře:

Okomentovat