Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 18. října 2015

Malé velké radosti nutné pro život

no dobře, pro život mnohé z nich, co tu leží na stole, nutné nejsou, i když, jednu výjimku musím udělat a to jsou odjakživa KNIHY. Ty já nemít, tak jsem smutný člověk. Čtu ráda odmalička.
Když jsem dostala na Vánoce od rodičů knížky, jako třeba Annejet zasahuje, Gabra a Málinka, Metráček a spoustu dalších, zmizela jsem s nimi do pokojíčku a četla a četla a četla a kdyby mne máma nezahnala do postele, přečetla jsem je na jeden ráz nejlépe všechny. A to mi zůstalo dodnes, nemusím mít spoustu svetříků, bot, kabelek, ale musím mít stále pravidelnou dávku knih. Jak není přísun nových, jsem už z toho celá nervozní a hledám na netu a hledám, kde co ještě nemám. Závislost - ani snad ne, je to touha po Vědění, touha po Novém a nepoznaném.
A vidíte správně, i Lunární kalendář se tu objevil, ovšem, byla jsem moc rychlá a nevšimla si, že jsem naklikla na rok 2015 a ten už mám, takže holt musím vyměnit za akutální. Příště se vyplatí heslo: dvakrát měř a jednou řež...




 Tentokrát jsem vybírala i knihy, které už se normálně aktuálně na prodejnách nenajdou, jako kniha Fit pro život II a pak velmi pěkně napsaná Magická moc zvířat a pro kamarádku a její holčičku jako dárek Bella a Sebastián a Lassie se vrací.
Z knihcentrum jsem si pak objednala moc pěknou knihu Štěstí, láska a čokoláda a protože jsem do ní již začtená, považuji téměř za nespravedlivé, za jak malou cenu se ted prodává, její hodnota je totiž mnohem větší a to na každý pád. Uznávám ale, že je to právě proto výhodný typ i na dárek. Za mne - doporučuji.
Toltécké umění života a smrti je pak další nová moudrá kniha od naprosto nepřekonatelného Miguela Ruize a aniž bych ji už četla, již ted říkám za mne jasné:  Doporučuji. S tímto autorem nemůžete prostě koupit nikdy nic špatného.

Pak jsou tu ještě omalovánky Minnie od Disney a to je dáreček pro další malou holčičku.
 
 Katalog Tupperware mi přihodila jako dárek moje milá kamarádka Irenka, už mám spoustu krásných věciček z něj a hlavně tedy - praktických věcí, to je pro mne důležité.

 V MMB jsem objevila ve slevě tento krásný vánoní běhoun a protože jsem loni koupila i šedivé prostírání na letošní Vánoce, tak jsem ho pochopitelně musela hned mít. Na fotce se jeví světlejší, než ve skutečnosti je.

 A další dárek od kamarádky, zahání prý moc dobře chut na sladké a je v něm zároven spousta dobrých zdravých vitamínů a minerálů....Chia semínka.

V zootu jsem pak neodolala tomuto krásnému podnosu. Ten zimu rozzáří stoprocentně. Typ na něj jsem odkoukala u skvělé naší Vivi TADY. Za což ji moc děkuji, je totiž vážně nádherný!!!


 Další mou radostí je pak Letters na poštu na pracovní stůl, ten je doslova božský a vejde se do něj diář, poznámkový blok, prostě všechno možné, co jinak se válí vůkol a hlavně, je to pak tak krásně k ruce, když to člověk hned potřebuje. Objevila jsem ho rovněž na MMB.


Zásilka úžasných votivních svíček a čajovek to letos na podzim jistí. Žádná chemie do plic, prostě PartyLite je moje letitá oblíbená značka a tou také zůstane. Kde kupuji já, no přeci TADY. Spolehlivost zaručena.



Krásný barevný podzim přeji všem
IVA


1 komentář:

  1. Ivanko, tolik radostí najednou...měla jsi "malé Vánoce", viď? A tvoji lásku ke knížkám tak chápu...stejně jak ty, jsme jako dítě přečetla kde co doma i ve svém okolí, chvíle s knížkou byly a jsou dodnes pro mě nejkrásnější.:-) a svíčky k tomuhle šedivému počasí jsou nutnost. Moc se mi líbí i box na poštu a papíry, ten by se mi moc hodil, díky za odkaz. A dárečky pro své milé jsi vybrala taky krásné, určitě vše udělá radost. Přeji ti krásné chvíle s knížkama a vše dobré :-) Olga

    OdpovědětVymazat