Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 6. října 2015

Jak já s nimi jen naložím

myslím tím karty, které mi spolu s knížečkou poslala kamarádka. Zatím nijak, doporučuje se, vyložit si je nejlépe o úplnku, či Novoluní, tak ještě chvíli počkám, chci si to pak o to více vychutnat. Věděli jste, že pořádné Karty si nemáte sami kupovat, nýbž si je nechat darovat?

Kamarádka přiložila do balíčku i moc pěknou rybku pro štěstí. Rybičko, přeji si... Co si vlastně přát, myslím, že v této, řekněme, právě podivné době, je to aspon pro mne osobně jasné: MÍR.

Kytičku růží mi koupil manžel a na cestě s kolem ještě natrhal krásnou dekoraci listů a šípků. Ví, čím mi a kdy udělat radost ten můj chlap. Mimopchodem, vázičky a rozložení do nich, sám naaranžoval:-)

Knihu Denní naučení od Rhondy Byrne už mám skoro přečtenou a mohu jen a jen doporučit. Ostatně, i jako dárek je skvělá, vždyt se nám nezadržitelně blíží zase Vánoce.
Ale zatím je to, jak můžete vidět na ubruse, o dýních a tak si je nechejte, kdo je máte rádi, chutnat a já si jdu udělat dobrou teplou polívčičku z hokaidek.




























Mír začíná mnou
IVA

Žádné komentáře:

Okomentovat