Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 4. února 2015

Je to už hodně let, co mne uchvátila tužka

a to ne jen tak ledajaká, nýbrž na konci se sklíčkem světoznámé firmy Swarovski. Zrovna na ni totiž v krámku svítilo slíčko zvenku a ona vám tam zářila mezi tím vším ostatním zbožím jako princezna. Musela jsem ji mít, a pochopitelně byl doma naprostý zákaz s ní psát, s takovým pokladem se přeci psát pod snad přímo i zákonem ani nesmí. No jo, tak jo, smí, ale pak už je té krásy přeci jen půlka. Dala jsem si ji na stůl k počítači a když jsem měla náladu a chut, uchopila jsem ji a otáčela ji ke světlu a ona NIKDY nezklamala a zářila a skvěla se a odrážela nádherné barevné paprsky kouzelné duhy. Tehdy byl k mání krystálek jen průhledný, ale časem se objevily další tužky a s barevnými kamínky, takže dnes mám doma už i s červeným kamínkem a nikdy mne neomrzí, protože to se ani tak nějak snad nedá. Časem jsem si ještě opatřila srdíčko, motýlka a další maličkosti. Když mám pocit, že právě dnes a v tuto chvíli potřebuji "zazářit", tak honem vytáhnu motýlka na šnůrce a šup s ním na krk a to i třeba jen tak na doma, protože, ruku na srdce, kdo čas od času nepotřebuje zářit, já tedy každou chvilku;-) Pokud máte jako já slabost pro ty barevné krystaly, tak pojdte mrknout na nabídku na Bonami, stojí za to a protože se Valentýn nezadržitelně blíží, třeba si budete přáááááát....a nebo se prostě a jednoduše pro jistotu zrovna odměníte samy;-)

Ty zářivé tužky pak najdete například TADY

Už jsem měla i to štěstí, že jsme s manželem navštívili unikátní výstavu křištálového světa Swarovski v rakouském městečku Wattens, nedaleko Innsbrucku. Mimochodem, zakladatel té krásy byl Daniel Swarovski a byl to Čech. Jo, české šikovné ručičky, na ty můžeme být i zpětně do historie hodně pyšní! V museu samotném pan najdete 14 zvláštních místností, ve kterých se různými způsoby představují výrobky Swarovski. Každá má svůj vlastní "příběh" a mohu vám skutečně zaručit, že nebudete vědět, do které vejít dříve a kam se vrátit ještě aspon jednou.
Kromě toho tu spatříte další nevídanou krásu a tou je v průměru 40cm velký největší krystal na svět.  
Mne tam však nejvíce zaujala krystalová koule se zrcadly, když do ní vstoupíte, bude se vaše postava odrážet v tisíci zrcadlech a každý váš pohyb také. Měli jsme štěstí, byli jsme tam hned po ránu a nebylo ještě tolik lidí a tak jsme měli celou "kouli" jen pro sebe. Krystalová zrcadla se každou chvíli lomila a měnila úhel pohledu a pak, pak najednou zazněla hudba a uslyšela jsem hlas a na zrcadla byla promítána tato písen - dávám ji sem přímo, protože nepochybuji, že stejně jako tehdy mne, i vás uchvátí.
Pokud se budete nacházet poblíž výstavy krystalů Swarovski, určitě si museum nenechejte ujít, můžete pak pochopitelně na závěr jeho prohlídky i něco v shopu koupit od velkého až po maličkosti, ale ani kdybyste nic nekoupili, tento výlet vám stojí za to!
Abych nezapomněla, zpěvačka zpívá přímo v té krystalové kouli ze zrcadly, to je pro vaši úplnou představu.




Žádné komentáře:

Okomentovat