Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 3. listopadu 2014

Snad všichni známe Malého prince

a bez výjimky ho prostě milujeme. Tak všem nesu typ už dopředu na třeba právě vhodný vánoční dárek, koneckonců i pro nás samotné. Popíjet kávu z hrníčku s malým princem a spolu s ním být na jeho planetě, to je prostě pohádka. 
Tyhle bucláčky jsem našla ZDE.


Pochopitelně, je mi jasné, že jen jeden hrníček či dva vám stejne jako mně dma stačit nebude, tak pojdme přidat. Co takhle zrovna celý set, to je už víc než jen Kouzlo. Ten jsem objevila TADYHLE.

Pokud vám to stále ještě nestačí, tak pojdme objevit další. Co tenhle druh hrnku na čajík, také krásný.


A což teprve tento přenosný na cestování, či jen tak s sebou na procházku s nějakým vonavým teploučkým nápojem s sebou v podzimním dni.


Anebo chcete cestovní hrníček spíše do modra jako obloha, kterou viděl malý princ i z pouště.

Kdo má rád modrou, TADY je ještě hrníček právě v této krásné barvě.

 
Nebo ZDE opět celá sada v oblohově noční modré.

Diáře s Malým princem už u některých z nás i tak zaujímají čestné místo. Tyhle jsou ty na rok 2015.
Při  objednávce na netu pozor, jsou totiž různé velikosti. já uplatnuji tu L, vleze mi tam pak vážně snad všechno.
 
A kdo snad ještě stále nemá knihu O Malém princi, tak si třeba seženete právě tuhletu přenádhernou. Je sice dražší, ale udělá vám zaručení obří radost.






1 komentář: