Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 28. listopadu 2014

Dárky už rozdávám příležitostně ted

nakonec proč ne, aspon toho pak nemám tolik najednou. Tato "dávka" dárků poputujem do kadeřnického salonu, který vede má švagrová. Pro každou kadeřničku, včetně učniček, jedna naprosto bílá sněžná sova ve sněhové vánici, větší balíček pak přímo pro mou švagrovou a ten s čerticí je pro tu učničku, která bude pomáhat s vlásky, jakožto úkon barvení a melíru  za přísného dohledu profesionálek a mytí hlavy a masáže hlavičky. Víc jim nepovoluji;-) Na to ostatní jako stříhání a fén musí už nastoupit jen přímo švagrová, na to mám svou hlavu moc ráda, aby se mi po stříhání na ní pak vyklubaly různé hokusy pokusy a po fénu hlava nalakovaná až do morku kostí - tedy lak až do morku hlavy:-) Ale jinak je tam mám již léta všechny ráda a je legrace za ty roky sledovat ty stále nové různé učničky a jejich tlachání se mnou. Každá je jiná, každá je originál. 
Mýdla jsou ovčí s krásným porcelánovým jelínkem a ta budou též jako dárek, ale zase pro někoho jiného. Tak už mám hezky nachystáno do foroty a dál ...se uvidí:-)












 Začala zimní doba a ta se náramně líbí mému bramboříku. Už vykukují první kvítečka a tak to bude celou zimu až do jara.  Tahle rostlinka je neskutečná, na jaře začne uvadat a v létě to vypadá, že je načisto po ní, ale ledva nastane chlad podzimních dnů, už se zase začne načechrávat do krásy. 


 Každá sněžná sova dostala pod prdelku malou vánoční čokoládu a všechny jsem navíc krásně finálně zabalila, tak vypadá dárek ještě krásnější. Je to takové pro mne prostě nezbytné načinčání aspon trošku navíc jako třešnička na dortu. To mám ráda:-)




1 komentář: