Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 17. října 2014

Woman day, ale jen maličko

protože jsem se o něm dozvěděla docela pozdě, jinak bych pochopitelně vyrazila vstříc slevám v hodně obchůdkách již dříve;-) Takto jsem si naplánovala jen parfumerku Douglas, spíše jen tak něco málo utratit se slevou 20%. Potřebovala jsem na zimu kvalitní přírodní krém na ruce a tak po poradě se zkušenou starší prodavačkou, jsem si vybrala Clarins. Zvláční nejen kůži, ale také zároven působí na nehty, takže dvě mouchy jednou ranou. Pak jsem se ještě podívala k stínům značky Artdeco, nebot s těmi mám až doposud jen ty nejlepší zkušenosti a přikoupila si hned dva odstíny pro podzim i vlastně již zimu. Poté jsem se stavila do dekorací DEPOT a tam ve slevách objevila dvě veliké špulky s motouzkem. Jednu daruji kamarádce a druhou si nechám. jak vidíte, dají se tyto špuličky báječně použít i jako svícen.

 Žlutounký světřík mám už léta letoucí, upletla mi ho kamarádka a je jemnoučký a lehoučký a hlaaaavně, nekouše. Už je celý vynošený, ale to mi nebrání v tom, nosit ho dále, i když ted už většinou jen ladně přehozený přes ramena, když je venku v létě chladněji.

 Růžovou šálu jsem objevila před časem ve skvělé slevě na Bella rose. Je lehounká a opravdu velkááá, takže se může pak různě zavazovat a kroutit:-)


 V dekoracích jsem ke špulkám přihodila ještě dvě stuhy, které mne zaujaly a těch určitě hodně brzy využiji, nejpozději pak na vánoce. Však to znáte, stuh tohoto typu prostě není nikdy dost!








 A tady už stíny Artdeco trochu zblízka. Jeden je takový světle kávový do stříbrna a druhý báječně kouřový. Oba se velmi jemně třpytí a skvěle doplnují.
 




Žádné komentáře:

Okomentovat