Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 13. října 2014

Věc, která potěší a dá podzimu lepší nálepku

především tedy v těch dnech, kdy se sluníčko ne a ne ukázat a všude leží mlha a ještě nám z ní mží na vlasy a tím pádem se cítíme jak střapatky a nejradši bychom zalezli pod teplou deku a vylezli, až bude zase jaro. Ale naštěstí si můžeme pomoci chytrými maličkostmi pro radost. Zpříjemní nám den a pohled na ně potěší jistě i okolí. Podívejte se jen na tuhle úžasnou  složenou taštičku do kabelky, viděla jsem je už i navlečené jako náramek na ruce a vypadalo to skvěle. Abych nezapomněla, našla jsem ji ZDE.



1 komentář:

  1. Dobrý den, chci vám napsat, že jsem nedávno objevila váš blog a moc se mi líbí. První co jsem u vás četla, byl příspěvek - manikúra Santoro. Něco tak krásného jsem musela mít a druhou má už připravenou jako dárek k vánocům synovcovo dcerka. Díky za typy a vůbec zajímavý blog. Dnešní maličkost taky dělá radost ... a o tom to vše je, zpříjemňovat si život i droboučkými maličkostmi.
    Mějte se moc fajn a těším se na další příspěvky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat