Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 27. října 2014

Doza na prací prášek je skvělá

a tahle ještě navíc s báječnou lopatkou. Jednu už sice doma mám, ale tahle s ptáčky cestovately nemá chybku. Našla jsem ji dnes na Bonami. Bonami má jednu malinkou nevýhodu, jak člověk zaváhá, hned je zboží fuč. Ale zase když si dáte Sledovat, snaží se zbožíčko časem zase doplnit a to se mi na nich líbí. jsou to prostě prodejci šikulové a takovým vždy držím palce.
Ta první doza je do výšky a tahle do šířky, každému jak je libo a také podle místa. Ta širší je k mání TADY.



Pak jsem tam objevila ještě skvělé prkénko s miskami tapas. Tak tady se kreativitě meze vážně nekladou.

 Rovněž budka pro ptáčky je moc pěkná. Já tuhle bohužel na balkoně mít nemohu, protože jak začne fučet, bylo by krmení prostě pak všude vůkol.

A v této pánvičce tu teplou čokoládu přímo cítím. Ach, není nic úžasnějšího v podzimních splínech než horká čokoláda a zapálené svíčky všude, prostě fakt všude kolem sebe - to pro jistotu;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat