Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 6. srpna 2014

Pro holky se podle mého nakupuje lépe

sice to osobně až zase tak nemohu posoudit, protože mám doma jen synátora a to už velkého, ale prostě tak nějak již od dětství si říkám v době narozenin, vánoc a jiných radostí roku, že se pro děvčátka nakupují dárečky tak nějak snadněji. Každý rok tedy urputně a dlouze přemýšlím, když se blíží Lev, co já tomu svému broučkovi letos asi tak nadělím. Protože chce stejně hlavně penízek, tak to prostě je klasika do obálky, ale jako mámě mi to prostě nedá ještě tak trochu něco málo navíc, však to jistě znáte.
Tak jsem tedy letos vymyslela toto, ale pssst, ještě neprozradit;-)
Na koženou peněženku jsem narazila nedávno v Tchibu a protože je prakticky velká a s kapsičkami, bude se synkovi jistě hodit. Není nějaká extra předražená, protože jak ho  znám, zase se mu podaří časem ji někde zapomenout, hm. Dovnitř přijde tedy onen klasický "dárek" v podobě penízků, tak je to letos dárek hodící se dvojmo.


Elegantní puzzle globus se stojánkem. Zabaví a nakonec ho může mít třeba jako dekoraci ve svém studiu. Libila se mi jeho stříbrná lesklá elegance, takže je to takový dárek již fakt pro dospěláka;-)



 Pokaždé nějaké nové bonbony a tyto jsou mentolové s čokoládovou náplní. Mnam, sama bych je hnedle slupla.


 Fakt jsem tu složku s želvami Turtles nemohla v papírnictví nechat v papírnictví bez povšimnutí a finálního zakoupení. Jsou to přeci jen věrní hrdinové jeho dětství.



 Osušku Espirit jsem ulovila rovněž v Tchibu, ostatně, tam já mooooc ráda nakupuji. Je 180x100cm veliká a hodící se tedy především na koupání venku v létě. Ostatně, takovýchto osušek z dobrého froté není podle mého názoru dost nikdy.

Příjemnou měkkoučkou velkou deku jsem mu již darovala dopředu do studia, kde již i přespává. Doma již v bytě jednu má, ale tam ne. No a měla čekat pár měsíců na jeho narozeniny, když ji mohl užívat hned, takže ta už je tedy jako dárek předaná holt dříve. Jsem hrozná, vidte, ale když já jsem mu chtěla udělat tehdy radost hned.

Přesnídávkou misku jsem našla na amazonu a přestože byla hooodně předražená a ještě jednou tolik bylo za poštovné, tak protože i Superman je hrdina jeho dětství, tak se objednat, to uznejte, prostě musela. Holt vše pro naše děti.
Tak ted ještě dobrý oběd a něco sladkého a myslím, že narozeniny už mohou pomalu přijít, jsem na ně připravena s plnou mateřskou láskou. 




Žádné komentáře:

Okomentovat