Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 16. srpna 2014

Plamenáci na výlet s termoskou

nedávno jsem si koupila malou termosku greengate a tak když jsem zahlédla na zoot její větší sestru a navíc s úžasnými růžovými plamenáky a ještě ve slevě, tak jsem honem běžela si ji objednat ZDE.
A protože rovněž ve slevě měly spoustu dalších a jednu z nich se zpěvavou vlaštovičkou a tu má pro změnu zase ráda jedna moc fajn kamarádka, tak jsem využila toho, že má siceeeee až v říjnu narozeniny, ale proč jí neudělat prostě radost už ted dopředu a tak termoska už putuje k ní a já doufám, že z ní bude mít radost a samozřejmě i užitek, ale vzhledem k tomu, že má dvě malé sladké vnučky, jsem přesvědčená o tm, že ji velmi dobře a často zužitkuje. 
 A když už jsem byla v tom plamenákovo růžovém nákupu přišel mi pod ruku i úžasný plyšový plamenák kamarád jménem Pierre a ještě také ve slevě pod ruku a tak samozřejmě také poputuje ke mně.
Toho jsem objevila TADY.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat