Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 14. srpna 2014

Kalendáře a diáře na rok 2015

už se jimi předzásobuji a udělala jsem dobře, že po nich pokukuji již ted, nebot například Limitovaná edice Malého prince z Moleskine mně už loni unikla a ted málem také. Ale díky skvělému service týmu Moleskine, který pro mne ihned doplnil eshop, už jsou i tyto diářové skvosty na cestě ke mně. Jako každý rok si kupuji do pracovny sadu Nástěnný kalendář Fantazy, letos je k němu navíc sada lepících papírků v různých velikostech, malý diář na rok 2015 a magnetická tabulka se 4 magnetkami.
 
 Moji oblíbení jednorožci s jejich léčivými rohy na čele podupávají hned na úvodní straně kalendáře.

 Velká denní políčka jsou dobrá na zapisování důležitých termínů jako jsou narozeniny a výročí.

 V pracovně mám také již pár let trhací týdenní kalendář s pohlednicemi mého snu - Nového Zélandu. Vždy, když utrhnu další týden, pokochám se pohledem na další nádhernou část této dokonalé země. A jsem aspon na chvíli TAM.


 Malý denní diář formátu S jsem si objednala před časem na amazonu, ale netušila jsem, že existuje ještě jeho větší vydání L a tak kdyby někdo do Nového roku měl zájem, je u mne k mání za cenu dohodou. 

 Zůstává mi záhadou Co tím chtěl tvůrce říci formátováním této magnetické tabulky. Ale aspon magnetky josu moc hezké. Ale na tabulce bych si asi brzy ukroutila krk. Nějak mi uniká nutná symetričnost.
Na chodbě nám visí již také léta námi oblíbený kalendář skvělé malířky Ivy Hüttnerové.

A jak jsem již psala, z Moleskine ke mně již poštou právě míří větší verze denního diáře Malý Princ.
 Ještě jsem si k němu přidala 18 měsíční plánovací zápisník (červenec 2014 - prosinec 2015).
To se to pak bude plánovat jedna radost.
Abych nezapomněla, v září ještě přibude oblíbený stolní stojící lunární kalendář Krásné paní.
A jak jste na tom Vy, jaké jsou Vaše oblíbené kalendáře a diáře:-)
 




 

Žádné komentáře:

Okomentovat