Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 22. července 2014

V horku chutná nejlépe svěží ovoce

a jak jinak, než navíc v krásné mistčce GreenGate. Svátečně naladěno ještě báječně dovolenkovými ubrousky s mořem a plachetnice, které mi darovala kamarádka.


Když jsem byla malá - hm, když nad tím ale právě tak přemýšlím, tak mi to vlastně zůstalo dodneška - se mi moc líbilo vyplazovat jazyk po snězení borůvek. Byl tak úžasně čertovský. A na malinách se mi líbily vždy "štětinky". Ananas byl kdysi nedostatkové zboží, ale když už byl, panečku, to pak byla dobrotka veliká. 
Když nad tím tak dumám, lidstvu chybí stále Vděčnost. Tolik moc toho dnes máme a stále chceme více, aniž bychom stíhali vážit si vůbec toho, co již máme. Už jen ten MÍR. Kolik zemí kolem nás v tuto chvíli je, co ho nemají a měnili by s námi okamžitě. Proč se lidstvo nepoučí z dějin, proč válčí obyčejní lidé za ty mocné a za jejich bohatství. Nepochopí lidé nikdy o co tu vlastně v případě válek jde? Nenávist, pomsta, touha po něčem ... vlastně ale po čem. Nelson Mandela, ačkoli prožil 28 let v nejkruttějším vězení a byl na něj vyvíjen celou dobu jak fyzický, tak psychický tlak, nepřistoupil na onu hru "oko za oko" a změnil tak dějiny svého národa a nejen jeho.
Kéž by bylo takových osobností na světě denně stále více.







Tyčinka Migrenol je malý zázrak do kabelky. Objednala jsem si pro jistotu tedy hnedka tři, aniž bych tušila, že mi finálně nezbude ani jedna a tak jsem honem zase utíkala doobjednat. Chladí krásně čelo a spánky, za krkem, či pod nosem, nebo do výstřihu a krásně voní mentolem a eukalyptem. Jako vždy, když je doma něco nového, vrhnou se na to podle typu zboží i mí dva chlapi. Manžel odzkoušel a uzmul si jeden kus hned do kanceláře. Synek dorazil, pojedl, odzkoušel a zmizel s další tyčinkou, došla kamarádka, vyzkoušela a protože odjela v sobotu na dovolenou, odjela poslední tyčinka i s ní na dovolenou. Takový to byl tedy úspěch a já ... já ted nedočkavě čekám konečně na další várku, abych měla i já tu svou;.-)
Koupíte ji v lékárně, nebo například ZDE.
A pokud si chcete přečíst moc pěkný článek o výrobcích Dr. Popova, mrkněte se i SEMHLE.




Žádné komentáře:

Okomentovat