Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 7. března 2014

Napřed jsem objevila ve slevě červený 100% bavlněný šátek


a jak už to bývá, než jsem s ním došla k pokladně a nutno podotknout, že jsem samozřejmě šla velmi pomalu a koukala doleva a doprava, či mne ještě náhodoou něco nezaujme, co bych v žádném případě  neměla propásnout, trkly mne do očí stojany s bižuterií. Moc na ni nejsem, mám doma pár oblíbených kousků, ale moc je nenosím, ale dnes jsem v ní našla dva překrásně se doplnující kousky jako by pro ten právě vybraný šátečk šátek byly schválně vymyšleny. Mám ráda delší velké přívěsky a stříbrnou barvu tak jako tak vždy upřednostnuji, takže jsem neváhala a šup s ním do košíčku. Náramek jsem vyzkoušela a protože je na gumičku, krásně pasuje i pro mne, takže i ten šel spolu s ostatními ke kase. Udělala jsem si tak pro sebe radost už dopředu na jaro;-)






 Ten bílý top je lněný a byl to poslední kousek už předloni. Líbilo se mi také, že má na rozdíl od převážné většinu topů výstřih do véčka a navíc i s kraječkou a pak také ta malá výšivka po straně.






Žádné komentáře:

Okomentovat