Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 7. ledna 2014

Povánoční slevy,od každého trošku



něco pro sebe, něco pro kamarádky, něco pro strýčka příhodu. Za ten malý peníz by byl skoro hřích to prostě nekoupit, byly slevy 50% i více...
Hvězdičky na dekoraci mám sice už doma zlaté, ale protože mívám vesměs stříbrnou vánoční výzdobu bytu, tak jsem byla ráda, že jsem celou krabičku hvězdiček tentokráte ve stříbrné našla dokonce i ve slevovém zboží, to se počítá. A v Lutzu také nejraději kupuji 100ks balení čajových svíček, převážně pro venkovní lucerničky, kde mi nevadí, že svíčky nevoní jako ty moje doma oblíbené od PartyLite.

Skleněná průhledná láhev s motivem botanica vepředu se určitě v létě také krásně užije. A pak jsem při hrabání ve slevovém koši objevila i dva krásné háčkové mufinky, tak ty užiji určitě jako dekoraci také. Břidlicové přívěšky ve tvaru Santy a stromečku použiju při příští vánoční dekoraci také velice dobře. Bude zase  pár nových krásných dekorací oproti těmto vánocům.
A pak bavlěnou stuhu se srdíčky, tak tu jsem vzala hnedle 2x. Pro jistotu. 



No a přírodní motouzek na báječném podstavci šel také hned do košíčku, bohužel už byl poslední, jinak bych ji určitě vzala hned více.
A pak tyhle krásné závěsné dřevěné stromečky s dřívky, ty jsem vzala tři.
Plechové adventní plíšky byly doslova za hubičku, tak šup a už jich bylo v košíčku povícero, to bude už i na dárečky příště pro kamarádky.

Minimističku a minivařečku se šprudlátkem jsem vzala kamarádce, která má malou holčičku pro její minikuchynku na hraní.


Dřevěná lehounká malá srdíčka jsem objevila dvě poslední baleníčka, tak jsem je také vzala obě, určitě je nějak uplatním. A pak malé kouličky na stromeček, většina z nich jich byla na pultu polorozbitá,ale přeci jen jsem našla jedno balení zachovalé.

Se stejným kytičkovým motivem jako je nahoře skleněná láhev na zavěšení jsem našla i k ní odpovídající závěsnou destičku.

  A pak jsem objevila úžasné malé ozdobičky muchomůrek a malé stříbrné ozdobičky, ty jsem prostě musela na náš stromeček honem přikoupit. Jsou kouzelné.
 Pak jsem ještě skočila pro pár sladkostí, rovněž se slevou 50%, však i ty se budou dobře hodit jako dárky.

Přání k Novému roku jsem již odeslala a udělá jistě radost jedné z mých kamarádek.


 
A naproti jsem sik koupila ve velkých slevách bavlněná trička s dlouhým rukávem, to červené je sice o velikost větší, ale to nevadí, budu je mít obě dvě hlavně na procházky pod svetr, tak to není tak důležité.
A břidlicovou tabulku v dřevěném rámu jsem objevila také za báječnou cenu.
 




 
  A letos je u nás zima tak mírná, že se dokonce pelargoniím venku daří stále ještě docela dobře.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat