Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 9. prosince 2013

Nááákupečky

takové menší radosti pro mne osobně i okolí... Objevila jsem krásná vánoční přáníčka ve stylu Vintage, tak jsem si jich vzala zrovna více pro radost svým nejbližším.


Jsou zvláštní a jak já s oblibou říkám, jiná, neokoukaná. Věřím tedy, že udělají radost těm, kterým je pošlu.




V tom samém obchůdku jsem si udělala radost a koupila si malého černího draka. tady se sice na fotce tváří, že je šedivý, ale věřte mi, je černý jako noc. Chybělo mu kosuek špičky křídla, tak jsem ho zamaskovala černou fixou. Líp mi nafotit nešel, ačkoli jsem udělala aspon 15 fotek, nakonec jsem to vzdala a usoudila, že prostě na focení neměl náladu.


Tyhle zápichy jsem objevila v Baumaxu a tak putovaly do košíčku, budou dělat radost venku v závěsných květináčích jak mně, tak kolemjdoucím. 

 

A v jednom papírnictví jsem objevila tyhle krásné zápichy stromečky, jsou z plechu a látky. Ty jsem si umístila doma do květináče, venku by ta látka dlouho nevydržela a namokla.



Velkou sadu malých stříbrných zvonečků jsem našla rovněž v Baumaxu a budou doplnovat balení vánočních dárků.

 

Protože jsem si na Popronu už loni ve slevě koupila úžasnou Vánoční pekárnu a z pece tam kouří "františky", tak jsem si v Baumaxu přidala k nákupu i malý františky s vůní borovice.


V dalším krámku jsem objevila islandský mech a protože mé zásoby již dochází, tak jsem si hnedle dva odstíny dokoupila.
 

V Baumaxu jsem objevila kvalitní malé svíčky. Jsou sice určeny na stromek, ale mně poslouží doma do malých mini vánočních hrníčku z Bellarose a jako doplnění bude onen islandský mech.


Tohle přáníčko poputuje poštou hned 2x, jednou mé mamince a podruhé moc hodné starší paní do Rumunska do Bukurešti.


A další moc krásné přáníčko, moc se mi líbí, sálá z něj taková krásná atmosféra dávných časů. Ještě nevím, kam poputuje, to rozhodnu až při psaní pohlednic. Ale radost udělá určitě.


A od tohoto přání jsem sama sobě musela trhat ruce, tak mooooc se mi líbilo. Na fotkách to tak nevyzní, ale sálá z něj takové nádherné teplo. Ale už jsem ho i pro jistotu jedné kamarádce odeslala, abych si nechala zajít chutě a nerozmyslela se a neputovalo pak po vánocích u mne do šuplíku, to by byla vážně škoda.
  


Bílí kamínky jsem koupila také v Baumaxu a už jsem jimi posypala dno červeného adventního podnosu. Měli všechny možné barvy a velikosti, ale mně se nejvíce líbí klasická velikost a na přírodno barva, žádné třpytky apod.
 
 Od malička miluju prskavky na stromečku a tak jsem si hned dvoje malé nakoupila též v Baumaxu do zásoby.


 
 

Vánoční hvězdu i s květináčem mi darovala kamarádka. At se snažím, jak se snažím, prostě se jí u nás moc nelíbí a málokdy vydží déle než do vánoc.  




1 komentář: