Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 25. října 2013

Zinkové krásné dozy plné levandulového potěšení


jsem si koupila na Pěkném domovu, kde ráda nakupuji již pravidelně pro sebe i své přátele. Mimochodem, probíhá tam právě pěkná akce Nad 499,- nákupu doprava zdarma.
V kulaté plechovce je levandulka sušená a v hranaté levandulové nasekané mýdlo.
Mašličku jsem začla vyšívat jako dekoraci na svátečně prostřený stůl, takže ještě není dodělaná, budou celkem zatím 4. Jedna s písmenem V., můj synek Vítězslav, druhá s W., můj manžel Walter, pak já jako I Iva a jedna neutrální pro hosta. Jsou opravdu malé, takže se na stůl krásně vlezou a je to zase něco jiného. Ještě mám v plánu si sehnat s červeným či zeleným okrajem a udělat další speciélně na vánoce a další asi i na Velikonoce. 
Krásné srdíčko v šedivé jsem včera dostala od kamarádky prý dopředu k Halloweenu.











Podzimní mašličku už mám dlouho, je vyšitá křížkovou výšivkou a je deko doplnkem podzimní výzdoby u nás doma. Chtěla jsem si ji dát zvenku na dveře, ale je na ní tolik mé práce, že by mi bylo moc líto, kdyby mi ji někdo sebral, či poničil.

  


 


A tento pohled s pejsky jsem uviděla nedávno v papírnictví u kasy v košíku s výprodejem a hned se mi zalíbil. Ten obrázek v sobě má tolik krásných poselství, mám ho u sebe na stole před počítačem a každou chvíli se na něj podívám.



Žádné komentáře:

Okomentovat