Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 13. června 2013

Včerejší úlovečky v XXX Lutz


koupila jsem si větší kufřík s motýly a růžemi, budu si do něj dávat poznámkové notesy, aby se mi na ně neprášilo a měla jsem je vždy hned také všechny k ruce, proto byl pro mne důležitý také poklop na krabici. Zároven jsem ještě přikoupila dvě barevné skleněné malé lahvičky a malou dozu se zvířátky. Jdu příští týden ke kamarádce na kávičku, tak at nejdu s prázdnou. Lahvičky jsou pro kamarádku a boxík pro malou dcerku. Hezky to zabalím do celofánu, dám mašličku a je to jistě příjemné malé milé překvapení. 
Porcelánové mini mističky jsem si přikoupila pro sebe, už nějaké mám sice doma, ale je zajímavé, žejsou u nás prostě tak nějak pořád "obsazené."
Malou zavařovací skleničku jsem přikoupila pro manžela, dává si do nich zeminu a pěstuje v nich malá semínka. Tedy, začal pěstovat, tak se ukáže časem, jak dlouho ho to bude bavit. Však to znáte: kdo si hraje,nezlobí;









Žádné komentáře:

Okomentovat