Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 10. dubna 2013

Hopla, prosévač na mouku také ještě nemám


 a tak by bylo načase si nějaký hezký pořídit, vidte;-) Našla jsem jeden moc povedený i v krásné barvičce a to na stránce HOME-DEKOR mnohem více, co ještě nutněěěěě potřebuji, však sami nakoukněte SEM.


A úložný box na prací prášek v tabletách či cokoli jiného je též skvělá pomůcka pro domácnost.


Nebo smaltovaný chlebník ve vintage stylu, též moc krásný.

Minisvícínek na čajovou svíčku antik provedení z křehkého skla je také potěšením pro oči.

S podobným razítkem jsem se nedávno setkala v jedné restautaci a mile mne to potěšilo, když jsem měla na své grilované zelenine na cukíně vytištěno Einstein (název lokálu) a tohle je též moc milý nápad.
A kartáč s růžovými štětinami je prostě něco pohádkového.

A k tomu samozřejmě naprosto nezbytně nutný v růžové barvě kartáč na nádobí.
Na nějaký skvělý box na šití mám spadeno také již delší dobu a tenhle by tak odpovídal mým představám.
A povlaky 40x40 už také nutně potřebuji nové a tyhle stylu Le Jardin stojí vážně za to.

A doz ve stylu Vintage také není nikdy dost a tyhle tři jsou obzvláště pěkně provedené. No prostě je tam toho na webových stránkách moc a já si je hned pro jistotu ukládám do oblíbených.


Žádné komentáře:

Okomentovat