Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 15. února 2013

Hurááá,konečně jsem objevila své nádražní hodiny


sice ne v bílé barvě, kterou bych nejvíce uvítala, ale i tak jsou báječné, s krémově bílou se už něco dá podniknout. Objevila jsem je ke všemu za poloviční cenu ZDE. Mají je i v černé barvě, ale ta se mi nehodila, takových je hodně, navíc spousta z nich je ted sice moderní, ale ne pro mne, ve stylu, kdy jsou jakoby oprýskané, či trošku již použité, mně se i tyto sice líbí, ale to pak chce opravdu už cílený interiér a ten tu nemám. Takže jsem štastná, že jsem nyní konečně objevila ty moje a už se těším, až dojdou a pověsím si je v kuchyni. Mužík asi bude brblat, že tikají nahlas - ale to ještě nevím, třeba budu mít štěstí a jsou tiché - ale s tím už můžu žít;-)
A hlavně mám radost, že nejsou mírami až zase tak veliké, jako hodně těch ostatních.

Žádné komentáře:

Okomentovat