Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 10. ledna 2013

Video co vás rozpláče


tak tohle video vás dostane stejně jako mne, mladík na fotce uprostřed, se jmenuje, je mu 17 let a dnes bydlí spolus se svým bratrem v Austrálii, ani neví, jak je starý, protože ho a jeho bratra našli lidé v jednom parku během války v Iráku v krabici od bot. Oba bratři přišli poté do domova a odtud je adoptovali rodiče a ted Emmanuel zpívá, splnil se mu velký sen, být profeisonáním zpěvákem, poté, co si dodal odvahy a vystoupil v soutěži o talenty. Doporučuji hodně kapesníčků do ruky, na konci písničky brečí celá komise a musí si udělat pauzu,aby mohli pokračovat dál a já tu pauzu potřebovala po shlédnutí také.
Kdo neví, o čem Emanuel zpívá, je to písen od Johna Lennona Imagine ,snad  nejznámější písen proti válce. Doporučuji přečíst si nejprve text a pak si video plně prožít.

 Představ si, že není žádné nebe
Je to lehké, když to zkusíš
Žádné peklo pod námi
Nad námi pouze oblaka
Představ si všechny lidi
žijící pro dnešek

Představ si, že nejsou žádné státy
To není tak težké udělat
Není pro co umírat či zabíjet
A také žádné náboženství
Představ si všechny lidi,
jak žijí v míru

Můžeš říct, že jsem snílek,
ale já nejsem sám
Doufám, že se jednou přidáš k nám
A svět bude jako jeden celek.

Představ si, že není žádný majetek
Budu se divit, když to dokážeš
Nebude nutná žádná chamtivost či hlad
Bratrství lidí
Představ si, jak všichni lidé
sdílejí celý svět

Můžeš říct, že jsem snílek,
ale já nejsem sám
Doufám, že se k nám jednou přidáš
a svět bude jako jeden celek.

Žádné komentáře:

Okomentovat