Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 29. ledna 2013

Dneska jsem dostala milý dárek,bílou plechovou konvičku


zatím přečká zimu v zimní zahradě, dám si do ní květináček s hyacintkem, až vykvete a až se nám konečně zase zazelená, popotuje na venkovní balkonek jako dekorace a s nějakou pak již sezonní kytičkou.
A protože jsem musela mou dárkyni - sousedku - obdarovat, zakously jsme se u grepového čajíčku pěkně do včera udělané tvarohové bábovky. Protože nemám zatím jiný šikovný poklop dle mých představ, tak jsem si tento starý umělohmotný aspon trošku přikrášlila, dala jsem na něj háčkovanou dečku, koupenou v Kika a na ni ještě mašličku ve venkovském stylu.
 Úžasnou lampičku mám jako dáreček od jedné šikovné a milé blogařky a jak vidíte, tak pálím svíčky i přes den, krásně provoní byt a tyto od PL kupuji již dávno a jiné ani již nechci. Hoří skutečeně až do poslední kapičky, dlouho a ty vůně, to je pohádka. Pokud někdo nějaké šikovné a kvalitní svíčky sháníte, mohu jedině doporučit ZDE, nikam jinam již ani nechodím.

 
 
 
 A růžičky, vlastně zbytek z minulého týdne, dohromady jich bylo 10, mám od mužíčka. Původně mi chtěl již koupit tulipány, ale prý byly vesměs chudinky již v ochodě polouvadlé, to asi také ty mrazy při transportu udělaly své.

A překrásnou jemnou romantickou bílou bavlněnou šálku mám od Bellarose.


Žádné komentáře:

Okomentovat