Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 6. prosince 2012

Vánoční mašle a Mikulášský pytlík


vše opět křížková výšivka a dokonce jsem si troufla vyšít část mašle třpytivou bavlnkou, strašně klouže a musí se stále podchycovat, ale výsledek pak stojí za to. Chtěla jsem si ji dát na venkovní dveře, ale kamarádce z vedlejšího vchodu ukradli na velikonce přede dveřmi krásného deko zajíce, tak ji raději nechám uvnitř v zimní zahradě. Přeci jen s ní byla práce a bylo by mi to pak líto, kdyby mi ji někdo sebral.
Mikulášský pytlík byl kdysi synkův, když byl ještě malý a ted z něj je pěkná vánoční dekorace na zavěšení na skřín. Mikulášské červené botičky jsou keramické.
Rolničky jsem si koupila už loni ve slevě po vánocích v Kika, domeček jsem dostala od kamarádky a sněhuláka už mám také dlouho, je můj nejmilejší.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat