Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 10. prosince 2012

Stojan na knihy,konečně jsem našla ten pravý


sice ho ještě nemám doma,včera jsem si ho teprve objednala, ale myslím, že jsem ho konečně našla - funkční, hezky vypadající, přírodní materiál...vzpomínám si, že mi naši, když jsem chodila do školy, také jeden koupili, takový umělohmotný a stačilo, abych do něj dala knížku a už se převrátil. Takže jsem ted opravdu na netu pečlivě hledala, aby splnoval všechna kritéria dobrého stojanu. Aby se dal nastavit na různé stupně, aby byl masivní, aby byl hezký na pohled, aby držel dole listy...
Prý podle recenzí strašně smrdí, když přijde, ale to nevadí, dám ho ven na současný mráz a bude jistě po smradu;-) 
Já ho objednala ve světlé barvě ZDE, v ČR ho máte TADY, ale koukala jsem, že je tam jen rozměr médium, tak komu to stačí...

Žádné komentáře:

Okomentovat