Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 29. prosince 2012

Povánoční slevy a moje úlovečky

 část si ponechám a část jsem už darovala k Vánocům mé kamarádce. A sleva 50% a u některých věcí dokonce ještě více byla přímou kouzelná. 

 Perličky jsem měla stejně v plánu koupit, hodí se jako krásná dekorace doprostřed stolu a to nejen na Vánoce.
 Jedno dřevěné srdíčko dostala kamarádka, která si ho dá na vchodové dveře a jedno jsem si ponechala já, přidala jsem na něj károvanou červenobílou stuhu a pověsila na dvěře toalety zvenku.

 A srdíčkovu girlandu jsem si pověsdila na venkovní dveře do bytu, vyměnila jsem ji za jmelí, které už bylo moc suché.

 Stužky byly též ve slevě, tak jsem jich zrovna vzala víc a darovala i kamarádce, však se během roku budou hodit.

 A tohohle opravdu kouzelného spáče jsem darovala kamarádce, ráda dlouho spí;-)

 
 
 A zlatou korunku na čajovou svíčku si kamarádka hne dumístila doprostřed jídelního stolu.

 Medvídka ve venkovském stylu dostala též kamarádka a už jí i visí na vánočních větvičkách Barborky.
 
 A tenhle svícínek na čajovku jsem si pro změnu nechala zase já.

 A krásnou jemnou vánoční kouli dostala též kamarádka, jen jsem na ni musela dávat při transportu stále pozor.

 Jednoho bílého porcelánového koníčka dostala kamarádka už též visí na vatvičce Barborky a druhého jsem si ponechala já, Tabulku Küche si kamarádka umístí na digestoř nad sporákem.

 A zrovna jsem se stavila vedle v sladkostech a měli tam též velké slevy, tak přibyla do košíku ještě tato kouzelná plyšová beruška s bonbonky berušek na zádech. Ta poputuje ke kamarádce, která sbírá berušky;-)
 
 A bílou lampičku si ponechám na já, bude se mi hodit do zimní zahrdy, kde mám již podobné věcičky. Tak jsem hezky pokoupila, ale je pravda, že to chce na ty povánočníé slevy jít hne dpo ránu, než jsou ty nejlepší již vysbírány. Kamarádka tam šla až po obědě a naříkala, že už tam toho moc nebylo.

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat