Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 18. prosince 2012

Dárek pro moji nejlepší kamarádku


jsem si nechala ušít u Haničky, studované výtvarnice a věřím, že se kamarádce bude moc líbit. Inspiroval mne zde právě dárek od Haničky na vánoce pro mne v podobném provedení a protože jsem jím byla nadšená, hned jsem poprosila Hanku, zda by to samé trošku jinak ušila i pro kamarádku a už dáreček putuje i k ní. Haničko, moc děkuji za tvou nádhernou tvorbu. A kdo by si na přání chtěl nechat vytvořit  něco podobného nebo třeba panenku, skřítka, námořníka, ježibabu, krásnou deku či cokoliv jiného, Haničku najdete ZDE a taky TADY.
Prosím, nekopírujte vlastnoruční výrobu daného prodejce, akceptujte jeho originální autorství. 

1 komentář: