Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 29. listopadu 2012

Zase jsem padla na skvělé úlovečky

 a to jsem po nich tentokráte záměrně ani nešla, prostě se mi zase připletly do cesty a tak jsem je vzala jak pro sebe, tak se určitě některé budou hodit jako dárečky pro někoho. Ta červená dřevěná hvězda poputuje například dneska večer k sousedům pod náma, ke kterým jsme dneska pozvaní, přidám do ní cukrovíčka a tu lampičku s červeným srdíčkem a samozřejmě na to půjde nezbytná červeno kostičkovaná mašlička.  
Hrníček s anděly a k tomu krásnou andělskou krabičkou poputuje mezi svátky k mé švagrové, co mi dělá už léta vlásky a tudíž mne pro svět činí krásnou.
Červený stromek z drátku si asi ponechám na pověšení já, dá se ale jen pověsit, normálně stát nebude a nebude;-)
A andělská křidélka se budou hodit na dárečky po zabalení. 


 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Ahoj Magierin, ta andělská krabička je krásná. Tvůj blog je plný inspirace. Máš u mě štafetový kolík do hry. Budu ráda, když se zapojíš.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá blogařinko,omlouvám se,ale do hry se nezapojím,ani do jiné,protože já na to prostě vážně nemám čas.Ale i tak děkuji;-)

      Vymazat