Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 31. října 2012

Potisky na látky jak z tisíce a jedné noci


jsem díky šikovné výtvarnici kamarádce Haničce našla dnes u kávičky na fleru u prodejkyně Madeforbaby

Mimochodem, kdo by toužil po originálním dárku třeba panenky, nebo skřítka, andílka, či jiného produktu třeba z látky, Hanička je hrozně moc šikovná, mám od ní již pěknou řádku věcí, jak pro sebe, tak pro kamarádky vyrobené například panenky a skřítky přímo na míru. Její dílečka najdete dnes také, viz obrázky dole. Osobně šít neumím, ale když si z té či oné látky něco určitého představím, to se mi až zatají dech. Budu si tudíž něco muset vymyslet, protože tyto látky nechat bez povšimnutí to by byl přímo blogařský hřích, vidte;-)

Prosím, nekopírujte vlastnoruční výrobu daného tvůrce/prodejce, akceptujte jeho originální autorství. 

 
 
 
 
 
 

Nebo je libo si zde objednat třeba tyto kouzelné nažehlovací obrázky, či potisk na lampu....

 

A ted již dílka od výtvarnice Haničky:

Prosím, nekopírujte vlastnoruční výrobu daného tvůrce/prodejce, akceptujte jeho originální autorství. 

 
 
 
 
 

 

1 komentář:

  1. Milá Magierin. Skřítci jsou nádherní, obzvláště ten stojící na židli - úplný domácí skřítek. Mám ráda šité figurky, které na mě koukají svými krásně malovanými modrými oči.
    Nádherné fotografie látek.
    Hezký den a radost. Jarmila

    OdpovědětVymazat