Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 12. září 2012

Huráááááááááá,nádherný bílý etažér


jsem právě náhodně sehnala na MMB při hledání něčeho jiného a už je na cestě ke mně domů. Budou na něm poté umístěná rajčátka a na druhém ještě uvidím, co nejlépe v reálu.
Ale pojdte se k Martince na MMB podívat sami, má tam u sebe totiž i další nádherné věci, třeba možná pro vás další úloveček do domácnosti. Já už od Martinky mám báječný dřevěný podnos se srdíčky.

 
 
 

Našla jsem v nabídce i ty úžasné srdíčkové věšáčky, jeden, ten dvojsrdíčkový už mám díky šikovné a ochotné Martince, která zase pro změnu vyrábí fantaztické pletené košíky aj. Mrkněte se pro jistotu i k ní SEMHLE;-)

 
 

1 komentář:

  1. Parádne úlovky, na MMB sa dajú nájsť naozaj pekné dekorácie. Moc chválím nákupy, najviac sa mi páči malý smalťáčik do kúpelne. Krásny deň. Renata

    OdpovědětVymazat