Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 1. srpna 2012

Zázračný kelímek na vlasy



a navíc ještě ZDE v akci a to 3+1 zdarma, jsem si právě objednala. Je to už určitě minimálně 20 let, co mi ho kdysi ještě v Praze doporučila má tehdejší skvělá kadeřnice na mé vlasy, které předtím téměř zničila jiná, bohužel vše možné, jen ne báječná, kadeřnice... a tak jsem se tehdy pustila do vlasových kúr a chtěla věřit, že výtažek z býčích žláz zabere a pane jo, začly se dít věci, co si pamatuji, ani ne po měsíci jsem zjistila, že vlasy již nejsou tak přesušené, že se zase začínají lesknout, že opět sílí a i kštice se mi zdála tak nějak hustší. Prostě jsem tehdy vděčně mé báječné nové kadeřnici koupila obrovskou bonboniéru a byla ráda, že se stav vlasů tak krásně upravil. A ted, po dlouhé době poté, jsme měli hovor se synkem, je mu 28 let a dívali jsme se - nechá si vždy ode mne prohrábnout vlásky, jak v té pohádce od dědovi Vševědovi  - že mu též vlasy začínají řídnout a tak jsem zalovila v hlavě a našla informaci o tehdy zázračném produktu a tak jsme si ho s klučíkem objednali. A protože ho měli v akci, tak bude mít včetně mého mužíčka, každý jeden svůj kelímek a ten navíc, zatím bude v lednici a pak se dál uvidí, však on se už neztratí...  
Tento produkt tedy skutečně na základě své osobní zkušenosti mohu jen a jen doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat