Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 6. srpna 2012

Až se zima zeptá...

 co jsem dělala v létě za ruční práce, tak se můžu již ted pochlubit poměrně jednoduchou křížkovou výšivkou na vánoční výzdobu. Klasika - bílé husičky - já pro ně zvolila bílý podklad a červené okraje, ještě pro ně musím dohledat nějaké držátko, abych si je mohla někam pověsit a dole chci udělat takovou malou kapsičku a do ní dát asi nejlépe malou větvičku ze smrku, to ještě promyšleno nemám. A protože jsem koupila velký kus mašle, zbude jistě jak čas tak i místo pro minimálně jednu husí výzdobu pro kamarádku jako dárek na vánoce. 
A ta překrásná srdíčka, která jsem použila jako doplněk pro foto, mi ušila úžasná Romanka rokaho.
 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat