Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 30. června 2012

Slevněnému džbánečku od Bella rose


jsem po dovolené prostě nemohla odolat. Pokukovala jsem po něm již delší dobu, ale přeci jen mne odrazovala vyšší cena a ted jsem dojela z dovolené a jen tak pokradmu nakoukla na stránky Bella rose a jejdy, usmíval se tam na mne můj džbáneček slevněný skoro o 300 Kč a to už se počítá. Takže se prostě nedalo nic dělat a už je na cestě ke mně. Využila jsem i slevy této krásné plechové dozy, nechám si ji na zemi v koupelně a budu v ní mít k ruce prací prášek. Rovněž sleva; Je v nabídce i s růžičkami, ale mně se hodí více tato do modra.
A ted právě probíhá například na Bella rose soutěž o výrobek, takže se může také zapojit ZDE.

1 komentář: