Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 21. května 2012

Mallorca - první den



Jak jsem slíbila, plním svůj slib a je tu první den naší dovolené na Mallorce. Přiletěli jsme až odpoledne, pak jsme si museli na letišti vyřídit vůz, kterým jsme pak následně projížděli ostrov. Takže, než jsme se dostali do hotelu, tak už byl pomalu večer. Fotky zachycují, jak ten den vypadala obloha i moře.
 První den bylo čerstvě po silném úplnku a moře bylo ten den nejklidnější za celý náš pobyt. Po večeři - forma bufetu, měli jsme polopenzi, jsme se vypravili k moře si ho konečně užít. Na plavání to ještě nebylo, ale mně osobně stačí jen pohled na ten úžasný anekonečný horizont. Mužíček se dal na výpravu do blízkého okolí hotelu, já si lehla na lehátko a meditovala a... každý den poté předávala moři svá přání a to nejen moje, ale i mnohých z vás.
Moře má obrovskou sílu a vzhledem k tomu, že i naše tělo sestává ze 70% vody, jsem přesvědčená o tom, že rezonance mezi ním a námi je dokonalá. A proto nepochybuji ani na vteřinu o tom, že přání směrem k němu vyslaná se mně a otatním dříve, či později splní.
 Moře je na Mallorce nádherné, azurově modré, čisté, vonavé. Všude je jemný písek a na většině pláží je velmi pozvolný sestup do moře. Můžete jít dlouho a stále máte po pupík.Mimochodem, celková délka pláží kolem osrova se počítá cirka na krásných 500 km.
Náš hotel byl schválně vyhledaný v cestovní kanceláři Ruefa Reisen poněkud stranou, kde byl skutečně nádherný klid. Nuž, kromě toho ještě pořádně nezačla sezona, takže ani přeplněno tu nebylo, i když, když jsme o týden později odjížděli, byl hotel již plně obsazený. Jméno hotelu ani doporučení dávat nicméně nebudu. Bylo tam sice nádherně, ale...jeden háček to přeci mělo a to dost podstatný - slyšeli jste z vedlejších pokojů naprosto všechno a protože tu bylo hodně rodin s malými dětmi, tak i noční vstání k těm malým prckům a jejích křik, dupání, kašlání... Manžel, když spí, tak nic neslyší a já jsem si vzala ostatně jako vždycky, s sebou na míru udělané speciální špunty do uší a ty jsem si prostě večer nasadila a spala jsem též v klidu. 
Jinak ale hotel splnil všechny naše požadavky a věřte, že těch já nemívám zrovna málo. Jeden z nich je, že musí být hned z pokoje blízko k moři, a to tak, bych ho cítila a slyšela, dalším je, že musím z pláže vidět horizont a ne kus jen zatáčky ze zálivu...
Jídlo bylo opravdu dobré, personál velice příjemný, vstřícný, všude čisto, nádherné palmy, úžasná v tu dobu, vegetace...skutečně kromě toho hluku nebylo nic, co by nám mohlo jakkoliv vadit. 

Mallorca je jedním z Baleárských ostrovů a je největší a řekla bych, že nejoblíbenější. Vzdušnou čarou asi 200 km vzdálen od hlavního města Španělska, Barcelony a z některých přístavů odtud do Barcelony rovněž odjíždějí lodě. Pro dnešek je to asi tak velice zhruba všechno, ale jak se budu dostávat k našim výletům, bude toho o Mallorce mnohem více a možná se rozhodnete, že se tam rovněž vypravíte, pokud jste tam tedy ještě nebyli. 

 Malá zajímavost, u vchodu do našeho pokoje se jako jediná široko daleko nacházela palma - trojče.
A poslední fotka ukazuje, jak vypadal hotel zevnitř, stranou vchody do pokojů. Náš měl obývací pokoj, ložnici a malou kuchynku. Optimální pro ty, kdo mají s sebou děti a pro ty, kdo se neradi těsní v jedné místnosti. Pokoj byl v přízemí a měl terasu, kde byl i stojan na mokré věci, což shledávám velmi praktické. Osobně už léta ale i tak s sebou vozím šnůru na prádlo a kolíčky - pro jistotu. Tady se užily aspon ty kolíčky.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat