Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 29. května 2012

Donutí to mužíčka psát konečně


na tabulku, co doma chybí, když něco dojde? Nevím, jak ti vaši chlapi, ale já bych  někdy toho mého za uši vytahala...speciélně, když v domácnosti něco dojde. Bud zůstane krabička od čaje prázdná v regálu, nebo nezůstane, ale nic se neřekne a já se pak pro něco řítím v domnění, že to ještě máme a buch ... nemáme. Nejlépe tehdy, když to okamžitě potřebuji k vaření.
Copak je takový problém napsat na lísteček, že došlo máslo, kuchynské papírové uterky...
Tak mu dávám poslední šanci a právě jsem si objednala krásnou tabulku na vzkazy, ještě musím běžet koupit křídu a houbu na mazání. 
I když, nevím, nevím, v tomto případě mám pocit, že naděje umírá poslední.
Jinak je to skvělej chlap, ale tohle mi teda dost vadííííí. Jak se s tím doma potýkáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat