Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 12. dubna 2012

Ten košík na kolečkách musím mít

 
jsem si nedávno říkala, když jsem ho prvně uviděla u Martinky a také její nádherný závěsný košík na časopisy a včera došly nečekaně nějaké penízky navíc, tak jsem už neváhala a hnedle obojí u Martiny objednala. Už se na ně moooooc těším, tak zatím zde aspon na obrázích jako možný typ pro vás. Těm se prostě nedá odolat:;-)
Do košíku večer v pracovně složím pěkně všechna své různá akta, která se mi tu během dne vždy nahromadí a už se mi je pak nechce třídit.
A do závěsného košíčku přijdou manželovy noviny. Zavěsím si ho na kuchynský ostrůvek na stranu a bude je mít pěkně u stolu k ruce. On to bude mít pěkně praktické a já z toho budu mít optické potěšeníčko;-)
Jsme my to, ženské, stejně chytré horákyně, vidte;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat