Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 16. dubna 2012

Copak se tomu trojúlovku dalo odolat...


a to ještě k tomu, že jsem ho dneska objevila opravdu, opravdu náhodně. Již týden přemýšlím o dřevěném věšáčku na dvě strany našeho kuchynského ostrůvku a dneska mi přesně takový úžasný přišel pod ruku na mimibazaru u Marušky. A k němu jsem hned pro jistotu doobjednala další šikovné dovybavení bytu, krabičku na papírové kapesníčky, neb už mne skutečně nebavilo mít tam na lince stále nějaké divoké barvy, co mají většinou ty papírové a pak ještě stojan na kuchynskou roli. Tak jsem sice utratila, ale mám radost, protože mně to bude doplnovat hezky kuchyn a navíc je to i praktické.
Koneckonců, nějak si to oddůvodnit musím, že, jistě to též znáte;-)
A zhledem k tomu, že na MMB má Maruška i další úžasné možné  úlovky, tak se k ní nezapomente také podívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat