Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 11. února 2012

V OBI jsem si dneska koupila barvičkové primulky a hned je radostněji





Udělala jsem si dneska radost v OBI a koupila si dvě malé primulky, ty barvičky, to je jasný příslib blížícího se jara a ta krásná srdíčka, květinky, jablíčka a ptáčky mám od strašně šikovné Petrušky. Barvičky jsem si samozřejmě, jako vždycky, na Petrušku navymýšlela všechny možné i nemožné a také aby všechno bylo na zavěšeníčko. Petra je prostě šikulenka velkááááááááá a já jí moc děkuji, že pro mne tyto radosti vytvořila. Protože kdyby do své práce nedala i lásku k šití, vypadalo by to úplně jináč.
A tu překrásnou zaječičku a šnečka s domečkem, mám též od Petry.
Tomu říkám pravé poklady a zlaté české ručičky;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat